Home - FAQ - Zoeken - Gebruikerslijst - Gebruikersgroepen - Registreer - Profiel - Log in om je privé berichten te bekijken - Inloggen
Hoe en waarom

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    challenge forum index -> Foto talent
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Windghost
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Jun 12, 2006 10:26 pm    Onderwerp: Hoe en waarom Reageer met quote

Da's best makkelijk te beantwoorden. Al voordat de eerste wikipa vlieger op de slufter met een normaal golf-surfboard van Brunotti werd opgelaten (en net zo hard ook weer werd weggejaagd door de politie !) hadden Marco en ik een jaar daarvoor op Zandvoort (met velen anderen) al vol verbazing staan kijken naar een rippende Robby Naish die de show stal tijdens de windsurfcup van de PBA.

In plaats van dat de meeste aandacht uitging naar de surferboys en girls was het de 'overlord' van het old-skool windsurfen zelf die ons kennis liet maken met de moderne variant van het antwoord op de eeuwen-oude droom van de mens om te kunnen vliegen. Met als extraatje dat je ook nog met een bloedgang kon waterskieŽn zonder boot !!! (later begrepen we dat het een kiteboard was *smile*)

Awel, haast alle kranten hadden foto's van mr. Naish geplaatst en kitesurfen in nederland begon aan zijn onstuitbare opmars.

Nu heeft onderstaande al lang genoeg de kat uit de boom gekeken, afgezien van tekort aan centen in het verleden, is nu toch de tijd aangekomen om ook wat schouderspieren te kweken (en ontzag) door relakst aan zo'n kite te gaan sjorren.

Marco had al eerder het voortouw genomen, echter in je eentje rondkiten is gewoon niet leuk en daarom stond het bij hem de laaste tijd dan ook op een laag pitje.

Nu is het moment echter daar, vanuit diverse hoeken (o.a. vlaardingen) mocht worden vernomen dat er zeker interesse bestaat om, de in de ring geworpen handoek op te nemen en een nieuw 'team' op te richten Smile

Reden genoeg dacht ik zo om op ons forum een aparte kite-sectie op te starten waar je binnenkort de verichtingen kunt gaan volgen, technische achtergrond informatie zult kunnen vinden en je eigen vragen kwijt kan.

Veel plezier en tot kite's.....

Pat

p.s. Kiten hoeft Windsurfen vanzelfsprekend niet uit te sluiten zoals vaak ten onrechte gedacht wordt, want waarom zou je het ene nalaten als beide sporten elkaar juist perfect aanvullen......

Laatst aangepast door Windghost op Do Okt 15, 2009 8:22 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Goya

BerichtGeplaatst: Za Jul 29, 2006 11:39 pm    Onderwerp: Ach ja waarom niet ! Reageer met quote

Mooi verhaal Pat, ik ga me er dan toch ook maar weer in verdiepen!

later
jackass

BerichtGeplaatst: Do Sep 21, 2006 9:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het is een mooie sport om te zien
en het is ook leuk om te doen maar
het is geen goedkope hobby het is nog duurder
dan het surfen.

Nee ik houdt het voorlopig bij het surfen
en zal in de toekomst wel eens meegaan
met mountainbiken bij jullie in de buurt.